Product highlights
- Відповідає новому Загальному регламенту ЄС про захист даних (GDPR)
- Бронювання за допомогою RFID-бейджа або PIN-коду
- Зберігає до 10 000 бронювань
- Реєструє та аналізує відпрацьовані години, час проектів, понаднормові та відсутніх
- Підходить для 200 користувачів
Опис
Цей продукт пропонує комплексне, практичне рішення для управління персоналом та кращого контролю робочого часу. З гнучким поєднанням обліку робочого часу, графіків чергувань, обробки облікових записів робочого часу та звітів. Настав час для ясності. Система обліку робочого часу TM-616 ідеально підходить для малих і середніх компаній у всіх галузях з кількістю працівників до 200 осіб. Вона може зберігати до 10 000 журналів обліку робочого часу. Ідеально підходить для ефективного обліку та управління робочим часом. Система легко вписується в будь-яке робоче середовище. Інтуїтивно зрозумілий дизайн також забезпечує простий і зручний запис часу. Ви можете вибрати між бейджем RFID (радіочастотна ідентифікація) або персональним PIN-кодом. Прихід і вихід за лічені секунди. Широко використовувана і надійна технологія ідентифікації. Можна використовувати негайно завдяки простим інструкціям по установці. Можна поєднувати з хмарним сервісом TimeMoto Cloud. Після введення в експлуатацію терміналу реєстрації часу ви можете безкоштовно протестувати комплексний план TimeMoto Cloud Plus протягом 30 днів. Потім ви можете вибрати план TimeMoto Cloud (Core, Essential, Plus - кожен з місячною або річною підпискою) або використовувати додаткове програмне забезпечення TimeMoto PC Plus (придбання індивідуальної ліцензії).
У комплект поставки входить кріпильний матеріал для настінного монтажу. Швидка і проста установка.
Інтелектуальне бронювання запобігає випадковому бронюванню двічі. Відсутність втрати даних завдяки функції автоматичного резервного копіювання.
У комплект поставки входить кріпильний матеріал для настінного монтажу. Швидка і проста установка.
Інтелектуальне бронювання запобігає випадковому бронюванню двічі. Відсутність втрати даних завдяки функції автоматичного резервного копіювання.
Відповідає новому Загальному регламенту ЄС про захист даних (GDPR)
Специфікація
Номер продукта | |
Опис
Цей продукт пропонує комплексне, практичне рішення для управління персоналом та кращого контролю робочого часу. З гнучким поєднанням обліку робочого часу, графіків чергувань, обробки облікових записів робочого часу та звітів. Настав час для ясності. Система обліку робочого часу TM-616 ідеально підходить для малих і середніх компаній у всіх галузях з кількістю працівників до 200 осіб. Вона може зберігати до 10 000 журналів обліку робочого часу. Ідеально підходить для ефективного обліку та управління робочим часом. Система легко вписується в будь-яке робоче середовище. Інтуїтивно зрозумілий дизайн також забезпечує простий і зручний запис часу. Ви можете вибрати між бейджем RFID (радіочастотна ідентифікація) або персональним PIN-кодом. Прихід і вихід за лічені секунди. Широко використовувана і надійна технологія ідентифікації. Можна використовувати негайно завдяки простим інструкціям по установці. Можна поєднувати з хмарним сервісом TimeMoto Cloud. Після введення в експлуатацію терміналу реєстрації часу ви можете безкоштовно протестувати комплексний план TimeMoto Cloud Plus протягом 30 днів. Потім ви можете вибрати план TimeMoto Cloud (Core, Essential, Plus - кожен з місячною або річною підпискою) або використовувати додаткове програмне забезпечення TimeMoto PC Plus (придбання індивідуальної ліцензії).
У комплект поставки входить кріпильний матеріал для настінного монтажу. Швидка і проста установка.
Інтелектуальне бронювання запобігає випадковому бронюванню двічі. Відсутність втрати даних завдяки функції автоматичного резервного копіювання.
У комплект поставки входить кріпильний матеріал для настінного монтажу. Швидка і проста установка.
Інтелектуальне бронювання запобігає випадковому бронюванню двічі. Відсутність втрати даних завдяки функції автоматичного резервного копіювання.
Відповідає новому Загальному регламенту ЄС про захист даних (GDPR)